De blokhut

Onze blokhut is gebouwd in 2011. Hij bestaat uit een grote zaal, omringd door vier lokalen, en een keuken met bijkeuken. De ruime keuken heeft een zes pits gasfornuis, en in de bijkeuken staan borden, bestek en pannen. Er is een koelkast en een diepvries aanwezig. Er zijn drie toiletten en een douche voor dames, twee toiletten en een douche voor heren, en een invalidetoilet en douche. Er mogen geen tenten bij de blokhut geplaatst worden. Naast de blokhut is het houthok met pionierpalen en brandhout. Achter de blokhut is een speelveld en een kampvuurkuil. Via een afsluitbare poort loop je zo het Ganzenbos in. De blokhut is gemakkelijk te bereiken en ligt op wandelafstand van de Lidl, recreatiegebied de Kraaijenbergse Plassen en de Sint Jansberg aan de overzijde van de Maas. De maximale capaciteit van de blokhut is 40-45 personen en de richtprijs voor de huur is € 5,- per persoon per nacht.

Adres:
Galberg 2a
5431 KZ Cuijk

Onze blokhut is in de vakantieperiode (regio zuid) te huur voor Scoutinggroepen, jeugdgroepen, sport-en schoolkampen etc. Hetzelfde geldt voor de weekenden rond Pasen, Pinksteren, Hemelvaart, konings- en bevrijdingsdag. In de kerstvakantie is onze blokhut i.v.m onderhoud gesloten. Buiten deze vakantieperioden is de blokhut in de weekeinden beschikbaar vanaf zaterdag 12.00 uur. In overleg kunnen leiding en bagage al eerder terecht. Tijdens jullie kamp is eventueel verhuur van onze 8 lelievletten bespreekbaar. Deze liggen bij ons wachtschip en kampeerterrein aan de Oostermeerweg 1 in Linden.

Hier vind je een plattegrond van de blokhut.

Interesse in de blokhut? Neem contact op met Wim van Rijswijk. blokhutverhuur@scoutingcuijk.nl tel. 06-15601617.