Bevers

De kinderen van 5 tot en met 7 jaar noemen we ‘bevers’. Deze groep richt zich vooral op het spelenderwijs ontdekken van de natuur en het doen van verschillende spelletjes. Dit alles in een veilige omgeving onder begeleiding van de leiding.

Bij de Bevers worden er zowel binnen als buiten spelletjes gedaan en wordt er geknutseld. Daarbij maken de kinderen kennis met verschillende elementen van Scouting, zoals samenwerken in een team en op kamp gaan. Eén of twee keer per jaar gaan de bevers een nachtje logeren.

Wil je meer lezen over de bevers? Neem dan een kijkje op onze Facebookpagina of Instagram! Daar zetten we regelmatig foto’s en filmpjes van onze opkomsten op.

Wilt u uw kind een keer komen laten kijken of heeft u nog vragen, dan kunt u contact opnemen met de leiding van de bevers. Uw kind mag drie keer gratis meedraaien om te kijken of het wat voor hem of haar is.

Gemengd / 5-7 jaar
Zaterdag 9.30 – 11.30