Blauwe vogels

De blauwe vogels zijn jongeren/volwassenen met een verstandelijke beperking (16+). Ze draaien om de week op woensdag van 18.30 tot 20.30 uur in de blokhut.

De ‘blauwe vogels’ zijn een bijzonder onderdeel van Scouting Cuijk. In deze groep zitten mensen in de leeftijd van 16 tot ongeveer 50 jaar met een verstandelijke beperking. We komen samen op de woensdag van 18.30 tot 20.30 in de Blokhut. Dit doen we één keer in de twee weken.

De leden mogen zelf aangeven wat ze graag willen doen. Soms bedenkt de leiding een programma. We doen bijvoorbeeld spelletjes, we knutselen, we voetballen en we luisteren muziek. Ook hebben we wel eens een playbackshow, een stoelendans of een bingo. Tussendoor hebben we altijd een pauze om met z’n  allen wat te drinken en iets lekkers te snoepen. Gezelligheid staat voorop!

Interesse in de blauwe vogels? Je mag drie keer gratis meedraaien om te kijken of het je wat lijkt! Neem dan contact op met de leiding van de blauwe vogels.

gemengd / 16+
Woensdag elke 2 weken 18.30 – 20.30