Verhuur

Scouting Cuijk beheert een blokhut in Cuijk, en een wachtschip, 8 lelievletten (zeilboten), en een kampeerterrein aan de kraaijenbergse plassen in Linden. De blokhut is in de vakantieperiode (regio zuid) te huur, het kampeerterrein en onze vletten zijn het hele jaar door te huur voor scoutinggroepen, jeugdgroepen, sport- en schoolkampen, etc. De blokhut wordt niet verhuurd voor feesten en partijen en er mogen geen tenten bij de blokhut geplaatst worden. Het wachtschip is helaas niet te huur.

De blokhut (Galberg 2a in Cuijk) ligt aan de rand van een woonwijk. Het kampeerterrein en de lelievletten liggen aan de Kraaijenbergse Plassen (Oostermeerweg 1 in Linden). Wil je komen kijken? Maak een afspraak met de verhuurders.

Interesse in de blokhut? Neem contact op met Wim van Rijswijk: blokhutverhuur@scoutingcuijk.nl / 06-15601617.

Interesse in het kampeerterrein en/of de lelievletten? Neem contact op met Jan de Keizer: 06-12161210.